Elérhetőségek
Vági és Fiai Kft.
9700 Szombathely,Jászai M. u. 30.
Telefon:
+36-94/511-026
Fax: +36-94/511-026
E-mail:
info@vagiesfiai.hu
Telefonalközponti rendszer
Az általunk telepített telefonalközponti rendszerek leggyakrabban használt szolgáltatásai
Kényelmi szolgáltatások
- Hívásátadás
- Gyors tárcsázás és kapcsolás közvetlen állomásválasztó gomb segítségével. (DSS konzol)
- Hívásátvétel
- Ha egy másik mellékállomásra beérkező hívást akar átvenni, átveheti, anélkül,hogy oda kellene mennie.
- Hívásátirányítás
- Egy mellékre érkező hívások átirányítása egy másik mellékre.
- Konferenciabeszélgetés
- Egy időben akár 5 fő beszélhet egymással.
- Ne zavarj funkció
- Beállításakor kijelzi a hívónak, hogy most nem tud hívásokat fogadni.
- Hívásvárakoztatás – bekopogtatás
- Ha olyan mellékre akarnak telefonálni, amelyik már foglalt, a központ várakoztatja, és "bekopog" az éppen folyó beszélgetésbe.
- Nappali – Éjszakai üzemmód:
- Külön lehet választani a bejövő hívások fogadását, a kimenő hívások engedélyezését, nappal és éjszaka. Az átváltás lehet kézi vagy automatikus. (pl.: nappal a diszpécser fogadja a hívásokat, de 16.30 után egy üzenetrögzítős faxra futnak a bejövő hívások.)
- Hangposta integráció
- Üzenethagyási lehetőség a mellékekre.
- Személykeresés
- Lehetővé teszi, hogy Ön egyszerre több személlyel közölje mondandóját. Az Ön üzenete a rendszerkészülékek beépített hangszórójából és/vagy külső hangszórókból hallatszik. A keresett személy egy, a közelében lévő készülékről jelentkezhet az Ön keresésére.
- Kaputelefon funkció
- Egy adapter segítségével a kaputelefonról érkező hívások a megadott telefonmellékekre futnak be. A hívás csengése megkülönböztethető a közönséges telefonhívásoktól.
- DISA – Külső hívások automatikus kapcsolása mellékekre
- Bejövő hívás esetén egy automata fogadja a hívást, egy előre felvett szöveggel. Ha a külső hívó tudja, melyik melléket szeretné hívni, azonnal beütheti a számot, és a központ egyszerre odakapcsolja. Ha nem tudja melyik mellékállomást hívja, csak várnia kell a kezelő jelentkezését. Ez a funkció nagy mértékben csökkenti a kezelők leterhelését olyan cégeknél, ahol sok a bejövő hívások száma.
- CID – Hívófél azonosítás
- A központ továbbadja a mellékekre a hívó fél adatait, így a rendszerkészülékek, vagy az arra képes telefonok kijelzik a hívó fél telefonszámát.
- DECT-Vezeték nélküli telefonhálózat
- Vezeték nélküli telefonokat használhat hagyományos készülékekkel vegyesen.
Költségcsökkentő szolgáltatások
- Mellékállomás lezárása
- Elektronikusan lezárhatja mellékét, így távollétében nem tudja más használni.
- TRS – Híváskorlátozás
- Híváskorlátozási szinteket lehet beállítani minden mellékre. A szintek korlátozhatják a mobil telefonszámok, a nemzetközi, az emelt díjas, körzeten kívüli hívószámok tárcsázását igény szerint. A korlátozásokat fel lehet oldani PIN kód segítségével.
- ARS - Automatikus hívásút választás
- Kimenő híváskor a központ ellenőrzi, milyen telefonszámot tárcsáztak be, és úgy irányítja fővonalra, hogy a legkisebb költségű legyen a hívás. A funkciónak akkor van értelme, ha a tulajdonosnak több szolgáltatónál van előfizetése (Beleértve a mobil szoláltatókat). Pl.: Ha valaki egy 30-as mobil számot tárcsáz, a központ arra a fővonalra tereli a hívást, amin egy T-mobile Simkártyával ellátott PremiCell van, ami lehetővé teszi a vezetékes telefonról való hívást mobil hálózatra. A hívás tehát egy hálózaton belüli mobil hívásnak felel meg, miközben a hívó egy közönséges telefonmellékről hív, bármilyen plusz szám tárcsázása nélkül.
- Központi gyorshívó számok programozása
- A telefonközpontok 1000 telefonszámot is el tudnak tárolni, melyeket gyorshívó számmal lehet elérni. Ezzel a megoldással elérhető, hogy az alkalmazottak csak a beprogramozott számokat hívhatják. Kombinálni lehet a híváskorlátozással, úgy, hogy a beállított híváskorlátozások vonatkoznak egy mellére, plusz elérheti a gyorshívó számokat is.Pl.: Egy telefonmellék csak belföldi számokat hívhat, nemzetközi és mobilt nem, de a felettesek mobil számai gyorshívó számok között vannak eltárolva, így ezek is hívhatók.
- PIN kódos fővonal hozzáférés
- Lehetőség van PIN kódok eltárolására a központ memóriájában. Ezek segítségével minden telefonhívás személyhez rendelhető. Lehetővé teszi továbbá olyan mellékekről való telefonálást, melyek hívásai le vannak korlátozva.
- Részletes híváslista nyomtatás, PC-re továbbítás
- A telefon memóriájában eltárolt híváslistát ki lehet nyomtatni, illetve egy szoftver segítségével lehet elemezni és menteni. A listában szerepel a hívó mellék száma, melyik fővonalat, kinek a PIN kódját használta, mitől meddig beszélt.
- Nappali – Éjszakai üzemmód
- Külön lehet választani a bejövő hívások fogadását, a kimenő hívások engedélyezését, nappal és éjszaka. Az átváltás lehet kézi vagy automatikus. (pl.: nappal a diszpécser fogadja a hívásokat, de 16.30 után egy üzenetrögzítős faxra futnak a bejövő hívások.)
- Hangposta integráció
- Üzenethagyási lehetőség a mellékekre.
- Személykeresés
- Lehetővé teszi, hogy Ön egyszerre több személlyel közölje mondandóját. Az Ön üzenete a rendszerkészülékek beépített hangszórójából és/vagy külső hangszórókból hallatszik. A keresett személy egy, a közelében lévő készülékről jelentkezhet az Ön keresésére.
- Kaputelefon funkció
- Egy adapter segítségével a kaputelefonról érkező hívások a megadott telefonmellékekre futnak be. A hívás csengése megkülönböztethető a közönséges telefonhívásoktól.
- DISA – Külső hívások automatikus kapcsolása mellékekre
- Bejövő hívás esetén egy automata fogadja a hívást, egy előre felvett szöveggel. Ha a külső hívó tudja, melyik melléket szeretné hívni, azonnal beütheti a számot, és a központ egyszerre odakapcsolja. Ha nem tudja melyik mellékállomást hívja, csak várnia kell a kezelő jelentkezését. Ez a funkció nagy mértékben csökkenti a kezelők leterhelését olyan cégeknél, ahol sok a bejövő hívások száma.
- CID – Hívófél azonosítás
- A központ továbbadja a mellékekre a hívó fél adatait, így a rendszerkészülékek, vagy az arra képes telefonok kijelzik a hívó fél telefonszámát.
- DECT-Vezeték nélküli telefonhálózat
- Vezeték nélküli telefonokat használhat hagyományos készülékekkel vegyesen.
-
Az ISDN telefonalközponti rendszerek plusz szolgáltatásai
ISDN
Integrált Szolgáltatású Digitális Hálózat. A beszédhangot digitalizálva közvetíti, ezáltal az adatfolyamhoz más információt tartalmazó adat is kapcsolható. A legkisebb csatlakozás 2 x 64 Kbyte, ez 2 telefonvonalat jelent. A csatlakozás típusa lehet Pont-Pont (P-P), illetve Pont-Multipont (P-MP). A P-P csatlakozás telefonalközponti rendszereknél használhatók, míg a P-MP csatlakozásra maximálisan 8 db ISDN telefon vagy számítógép csatlakoztatható.
DDI Közvetlen hívószámkiosztás ( min 10 db)
Közvetlen behívószámok használata. A legkisebb ISDN Pont-Pont közötti összeköttetések alaphelyzetben 10 db számot tartalmaznak (a vonalak száma továbbra is csak 2). Ezek a telefonszámok kioszthatók a központi mellékekre, így azok közvetlenül hívhatók.
ISDN telefonmellékek
ISDN telefonkészülékek is használhatók a hagyományos analóg készülékek mellett.
Internetcsatlakozás
Számítógépek számára biztosít gyors adatbuszt (S0-busz) ISDN modemek segítségével.
Az IP – hibrid telefonalközponti rendszerek speciális szolgáltatásai
IP
Internet protokoll.
VoIP
Voice-Over-IP (hangátvitel Internet protokollon keresztül) átjáró kiegészítő kártya alkalmazásával a rendszer a hangjeleket IP csomagokká alakítja, lehetővé téve ezzel a vállalat belső adathálózatának több helyszínnel történő összekötését külön erre a célra létesített bérelt vonal használata nélkül. Ugyanez a funkció lehetővé teszi vállalata belső telefonrendszerének személyi számítógépekhez és az Internethez történő csatlakoztatását is.
« Vissza az előző oldalra!