Elérhetőségek

Vági és Fiai Kft.

9700 Szombathely,
Jászai M. u. 30.
Telefon:
+36-94/511-026

Telefonalközponti rendszer

 

Az általunk telepített telefonalközponti rendszerek leggyakrabban használt szolgáltatásai

Kényelmi szolgáltatások

 

Hívásátadás
Gyors tárcsázás és kapcsolás közvetlen állomásválasztó gomb segítségével. (DSS konzol)
Hívásátvétel
Ha egy másik mellékállomásra beérkező hívást akar átvenni, átveheti, anélkül,hogy oda kellene mennie.
Hívásátirányítás
Egy mellékre érkező hívások átirányítása egy másik mellékre.
Konferenciabeszélgetés
Egy időben akár 5 fő beszélhet egymással.
Ne zavarj funkció
Beállításakor kijelzi a hívónak, hogy most nem tud hívásokat fogadni.
Hívásvárakoztatás – bekopogtatás
Ha olyan mellékre akarnak telefonálni, amelyik már foglalt, a központ várakoztatja, és "bekopog" az éppen folyó beszélgetésbe.
Nappali – Éjszakai üzemmód:
Külön lehet választani a bejövő hívások fogadását, a kimenő hívások engedélyezését, nappal és éjszaka. Az átváltás lehet kézi vagy automatikus. (pl.: nappal a diszpécser fogadja a hívásokat, de 16.30 után egy üzenetrögzítős faxra futnak a bejövő hívások.)
Hangposta integráció
Üzenethagyási lehetőség a mellékekre.
Személykeresés
Lehetővé teszi, hogy Ön egyszerre több személlyel közölje mondandóját. Az Ön üzenete a rendszerkészülékek beépített hangszórójából és/vagy külső hangszórókból hallatszik. A keresett személy egy, a közelében lévő készülékről jelentkezhet az Ön keresésére.
Kaputelefon funkció
Egy adapter segítségével a kaputelefonról érkező hívások a megadott telefonmellékekre futnak be. A hívás csengése megkülönböztethető a közönséges telefonhívásoktól.
DISA – Külső hívások automatikus kapcsolása mellékekre
Bejövő hívás esetén egy automata fogadja a hívást, egy előre felvett szöveggel. Ha a külső hívó tudja, melyik melléket szeretné hívni, azonnal beütheti a számot, és a központ egyszerre odakapcsolja. Ha nem tudja melyik mellékállomást hívja, csak várnia kell a kezelő jelentkezését. Ez a funkció nagy mértékben csökkenti a kezelők leterhelését olyan cégeknél, ahol sok a bejövő hívások száma.
CID – Hívófél azonosítás
A központ továbbadja a mellékekre a hívó fél adatait, így a rendszerkészülékek, vagy az arra képes telefonok kijelzik a hívó fél telefonszámát.
DECT-Vezeték nélküli telefonhálózat
Vezeték nélküli telefonokat használhat hagyományos készülékekkel vegyesen.

 

Költségcsökkentő szolgáltatások

 

Mellékállomás lezárása
Elektronikusan lezárhatja mellékét, így távollétében nem tudja más használni.
TRS – Híváskorlátozás
Híváskorlátozási szinteket lehet beállítani minden mellékre. A szintek korlátozhatják a mobil telefonszámok, a nemzetközi, az emelt díjas, körzeten kívüli hívószámok tárcsázását igény szerint. A korlátozásokat fel lehet oldani PIN kód segítségével.
ARS - Automatikus hívásút választás
Kimenő híváskor a központ ellenőrzi, milyen telefonszámot tárcsáztak be, és úgy irányítja fővonalra, hogy a legkisebb költségű legyen a hívás. A funkciónak akkor van értelme, ha a tulajdonosnak több szolgáltatónál van előfizetése (Beleértve a mobil szoláltatókat). Pl.: Ha valaki egy 30-as mobil számot tárcsáz, a központ arra a fővonalra tereli a hívást, amin egy T-mobile Simkártyával ellátott PremiCell van, ami lehetővé teszi a vezetékes telefonról való hívást mobil hálózatra. A hívás tehát egy hálózaton belüli mobil hívásnak felel meg, miközben a hívó egy közönséges telefonmellékről hív, bármilyen plusz szám tárcsázása nélkül.
Központi gyorshívó számok programozása
A telefonközpontok 1000 telefonszámot is el tudnak tárolni, melyeket gyorshívó számmal lehet elérni. Ezzel a megoldással elérhető, hogy az alkalmazottak csak a beprogramozott számokat hívhatják. Kombinálni lehet a híváskorlátozással, úgy, hogy a beállított híváskorlátozások vonatkoznak egy mellére, plusz elérheti a gyorshívó számokat is.Pl.: Egy telefonmellék csak belföldi számokat hívhat, nemzetközi és mobilt nem, de a felettesek mobil számai gyorshívó számok között vannak eltárolva, így ezek is hívhatók.
PIN kódos fővonal hozzáférés
Lehetőség van PIN kódok eltárolására a központ memóriájában. Ezek segítségével minden telefonhívás személyhez rendelhető. Lehetővé teszi továbbá olyan mellékekről való telefonálást, melyek hívásai le vannak korlátozva.
Részletes híváslista nyomtatás, PC-re továbbítás
A telefon memóriájában eltárolt híváslistát ki lehet nyomtatni, illetve egy szoftver segítségével lehet elemezni és menteni. A listában szerepel a hívó mellék száma, melyik fővonalat, kinek a PIN kódját használta, mitől meddig beszélt.
Nappali – Éjszakai üzemmód
Külön lehet választani a bejövő hívások fogadását, a kimenő hívások engedélyezését, nappal és éjszaka. Az átváltás lehet kézi vagy automatikus. (pl.: nappal a diszpécser fogadja a hívásokat, de 16.30 után egy üzenetrögzítős faxra futnak a bejövő hívások.)
Hangposta integráció
Üzenethagyási lehetőség a mellékekre.
Személykeresés
Lehetővé teszi, hogy Ön egyszerre több személlyel közölje mondandóját. Az Ön üzenete a rendszerkészülékek beépített hangszórójából és/vagy külső hangszórókból hallatszik. A keresett személy egy, a közelében lévő készülékről jelentkezhet az Ön keresésére.
Kaputelefon funkció
Egy adapter segítségével a kaputelefonról érkező hívások a megadott telefonmellékekre futnak be. A hívás csengése megkülönböztethető a közönséges telefonhívásoktól.
DISA – Külső hívások automatikus kapcsolása mellékekre
Bejövő hívás esetén egy automata fogadja a hívást, egy előre felvett szöveggel. Ha a külső hívó tudja, melyik melléket szeretné hívni, azonnal beütheti a számot, és a központ egyszerre odakapcsolja. Ha nem tudja melyik mellékállomást hívja, csak várnia kell a kezelő jelentkezését. Ez a funkció nagy mértékben csökkenti a kezelők leterhelését olyan cégeknél, ahol sok a bejövő hívások száma.
CID – Hívófél azonosítás
A központ továbbadja a mellékekre a hívó fél adatait, így a rendszerkészülékek, vagy az arra képes telefonok kijelzik a hívó fél telefonszámát.
DECT-Vezeték nélküli telefonhálózat
Vezeték nélküli telefonokat használhat hagyományos készülékekkel vegyesen.
 

Az ISDN telefonalközponti rendszerek plusz szolgáltatásai


 

ISDN

Integrált Szolgáltatású Digitális Hálózat. A beszédhangot digitalizálva közvetíti, ezáltal az adatfolyamhoz más információt tartalmazó adat is kapcsolható. A legkisebb csatlakozás 2 x 64 Kbyte, ez 2 telefonvonalat jelent. A csatlakozás típusa lehet Pont-Pont (P-P), illetve Pont-Multipont (P-MP). A P-P csatlakozás telefonalközponti rendszereknél használhatók, míg a P-MP csatlakozásra maximálisan 8 db ISDN telefon vagy számítógép csatlakoztatható.

DDI Közvetlen hívószámkiosztás ( min 10 db)

Közvetlen behívószámok használata. A legkisebb ISDN Pont-Pont közötti összeköttetések alaphelyzetben 10 db számot tartalmaznak (a vonalak száma továbbra is csak 2). Ezek a telefonszámok kioszthatók a központi mellékekre, így azok közvetlenül hívhatók.

ISDN telefonmellékek

ISDN telefonkészülékek is használhatók a hagyományos analóg készülékek mellett.

Internetcsatlakozás

Számítógépek számára biztosít gyors adatbuszt (S0-busz) ISDN modemek segítségével.


 


 

Az IP – hibrid telefonalközponti rendszerek speciális szolgáltatásai

IP

Internet protokoll.

VoIP

Voice-Over-IP (hangátvitel Internet protokollon keresztül) átjáró kiegészítő kártya alkalmazásával a rendszer a hangjeleket IP csomagokká alakítja, lehetővé téve ezzel a vállalat belső adathálózatának több helyszínnel történő összekötését külön erre a célra létesített bérelt vonal használata nélkül. Ugyanez a funkció lehetővé teszi vállalata belső telefonrendszerének személyi számítógépekhez és az Internethez történő csatlakoztatását is.

 




« Vissza az előző oldalra!

Vági és Fiai Kft. - MagyarVági és Fiai Kft. - NémetVági és Fiai Kft. - Angol